Hans van den Boom

Hans is een gedreven directeur en een bevlogen communicator. Heeft passie voor zijn vak en straalt dat ook uit. Het is zijn drijfveer om organisaties en mensen écht verder te helpen. Door zijn veelzijdigheid, analytisch vermogen en aanstekelijke enthousiasme zet hij zaken in gang. Waar Hans is, gebeurt iets. Hij is daadkrachtig en pragmatisch, maar gaat altijd doordacht te werk. Is nuchter. Zonder strategie geen succes. Hans is nuchter en – al lijkt dat op het eerste gezicht niet altijd zo – bescheiden. Hij heeft een hekel aan borstklopperij, ellebogenwerk en praatjesmakers.

Typerend voor Hans is zijn oprechte interesse in mensen. Hij investeert graag tijd en aandacht om te ontdekken wat hen beweegt. Zo weet hij altijd een klik te creëren. Zijn eigen ondernemerschap helpt daarbij. De eigenaar van BOOM Communicatie weet zich goed in de positie van de opdrachtgever te verplaatsen én biedt als ervaren strateeg aantoonbaar meerwaarde. Met scherpe, goed onderbouwde adviezen weet hij de juiste koers te bepalen. Zijn doelgerichtheid en integrale visie maken van hem een waardevolle sparringpartner.

Vanuit zijn eis om de klant vooruit te brengen, is Hans veeleisend. Wil altijd waarde toevoegen, het nóg beter doen. Hij is zeer leergierig en laat zich graag inspireren. Met name het bedrijfsleven fascineert hem, vanwege de continue innovaties en de kansen die mensen zien, benutten en creëren. Zelf wil Hans ook steeds een stap verder komen. Hoewel hij al een kwart eeuw in het vak zit, hunkert hij naar kennisverrijking. Om zichzelf en zijn bureau te verbeteren. Zo volgt hij nu een aanvullende master op het gebied van brand management en business strategy. Daarmee geeft hij het goede voorbeeld aan zijn team wat betreft ‘life long learning’.