David Westveer

Positief kritisch, mensgericht, inhoudelijk én meedenkend. Dat is deze gedreven strategy director in een notendop. David is een ervaren prof in communicatiemanagement en loopt niet weg voor complexe strategische vraagstukken. Het is zijn drijfveer om organisaties en mensen daadwerkelijk te ontwikkelen en verder te brengen, ook als dat vraagt om een groot commitment. Hij gaat voor concrete resultaten en duurzame oplossingen.

David vertrekt vanuit strategische kaders en zorgt voor heldere doelstellingen. Hij besteedt veel aandacht aan context, proces, implementatie en introductie. Is grondig, heeft zijn dossierkennis op orde. David onderzoekt de situatie op pragmatische wijze, stelt de noodzakelijke vragen en maakt op de praktijk toegespitste analyses, om daarna gerichte en realistische evidence based communicatiestrategieën en interventies te ontwikkelen. Hij ziet ook toe op de realisatie van benodigde programma’s en projecten en weet daarbij managers en medewerkers te verbinden, activeren en motiveren. Communicatie moet volgens David geborgd zijn binnen een organisatie; moet gedragen worden.

Deze krullenbol heeft een aanstekelijke lach en gaat altijd voor goede relaties. Is levendig, ondernemend en belangstellend. David fotografeert en reist graag. Al jaren is hij geïntrigeerd door Amerika; een land dat vanuit verschillende invalshoeken blijft boeien. Houdt van observatie en historie. Vertelt met verve mooie verhalen die hout snijden. Die eigenschappen zet hij in om mensen te inspireren.

Muziek is zijn grote passie. Als drummer geeft hij graag de maat aan. Volgens David faciliteren en ondersteunen goede slagwerkers een band; zij brengen het geheel naar een hoger niveau. Ook tijdens projecten brengt David tempo, dynamiek en structuur aan. Hij creëert daarmee ruimte voor anderen. Gaat voor kwaliteit en symfonie; houdt van het samenspel in het vakgebied communicatie. Een eigenschap die hem in zijn rol als strategy director binnen het bureau aanzet tot voortdurende kennisverrijking en -uitwisseling.