• 28 september 2017

    Met de campagne KEN-TE-KEN parkeren introduceert de gemeente Breda een nieuwe manier van betaald parkeren. Het campagnefilmpje heeft als ingrediënten een vlotte auto, twee dames die – heel stereotyperend – hun kenteken niet uit het...

  • 18 juli 2017

    Sterke merken hebben een duidelijk profiel dat ze ook krachtig uitdragen. Deze merken ademen hun identiteit: uit alles wat ze doen en laten, blijkt waar ze voor staan. De kern van zo’n merk is in waarden of woorden te vatten, maar met een...

  • 20 juni 2017

    Welke contactmomenten leiden tot tevreden klanten? Welke aspecten van uw dienstverlening blijven hen bij? Waar liggen blokkades? Customer journey mapping is een effectieve manier om verwachtingen en ervaringen scherp te krijgen, vanuit...

  • 6 juni 2017

    Webinars kunnen bedrijven veel bieden. Medewerkers verrijken er hun kennis mee en doen er nieuwe inzichten door op. Ook vanuit ander perspectief bekeken, is het webinar van grote waarde. Het is voor B2B-bedrijven namelijk één van de...